Selamat Datang

Jumat, 24 Mei 2013

CL Says Title Change to “The Baddest Female” from “Bad Girl” Is Not Because of Lee Hyori

CL Says Title Change to “The Baddest Female” from “Bad Girl” Is Not Because of Lee Hyori

With just days before CL‘s solo debut, YG Entertainment has announced an English title change for her title track.
YG Entertainment spoke with Star News on May 23 and said, “At first, we decided on ‘Bad Girl‘ as the English title and that’s how we informed outside sources as well,” and “Afterwards, CL suggested that we change the title to ‘The Baddest Female‘ and that became our final decision.”
“The Baddest Female” is one of CL’s catchphrases, which is widely recognized among fans.
When the reporter asked, “Did you change it from ‘Bad Girl’ to ‘The Baddest Female’ because of Lee Hyori‘s fifth album title track,” YG Entertainment answered, “Not at all. ”Bad Girl’ was a title that was decided a long time ago. ‘The Baddest Female’ was also put on the table for a while. In Korea, we will use the Korean title, ‘Nabbeun Kijibeh‘.”
Previously, YG Entertainment revealed more about “The Baddest Female” by saying, “It is a hip-hop track with a BPM of 70, which is pretty slow. It will contain dupstep and dougie components with CL’s powerful rap.”
The YG rep continued, “CL first joined YG at the age of 16 with dreams of becoming a female rapper. So this album will mark her first solo debut in seven years since her trainee days. It will be her first solo debut in four years since her debut with 2NE1.”
They finally added, “CL traveled to Japan not too long ago to receive private lessons on her choreography for ‘The Baddest Female.’ She participated in all concept meetings and discussions about her music video, giving out her own ideas and thoughts as well,” and “Big Bang‘s G-Dragon, Taeyang and her other close friends will be making an appearance in the music video.”

[Trans]

CL Says Judul Perubahan untuk "The Baddest Wanita" dari "Bad Girl" Bukan Karena Lee Hyori

Dengan hanya beberapa hari sebelum debut solo CL, YG Entertainment telah mengumumkan perubahan judul bahasa Inggris untuk judul lagu nya.

YG Entertainment berbicara dengan Star News pada tanggal 23 dan berkata, "Pada awalnya, kami memutuskan pada 'Bad Girl' sebagai judul bahasa Inggris dan itulah bagaimana kita diberitahu sumber luar juga," dan "Setelah itu, CL menyarankan bahwa kita mengubah judul untuk 'The Baddest Perempuan' dan yang menjadi keputusan akhir kami. "

"The Baddest Perempuan" adalah salah satu catchphrases CL, yang secara luas dikenal di kalangan penggemar.

Ketika wartawan bertanya, "Apakah Anda mengubahnya dari 'Bad Girl' untuk 'The Baddest Perempuan' karena kelima judul lagu album Lee Hyori," jawab YG Entertainment, "Tidak sama sekali. "Bad Girl 'adalah judul yang diputuskan lama. 'The Baddest Perempuan' juga diletakkan di atas meja untuk sementara waktu. Di Korea, kami akan menggunakan judul, 'Nabbeun Kijibeh' Korea. "

Sebelumnya, YG Entertainment mengungkapkan lebih lanjut tentang "The Baddest Wanita" dengan mengatakan, "Ini adalah lagu hip-hop dengan BPM 70, yang cukup lambat. Ini akan berisi dupstep dan dougie komponen dengan rap CL yang kuat. "

YG rep melanjutkan, "CL pertama kali bergabung dengan YG pada usia 16 dengan bercita-cita menjadi rapper perempuan. Jadi album ini akan menandai debut solo pertamanya dalam tujuh tahun sejak hari trainee nya. Ini akan menjadi debut solo pertamanya dalam empat tahun sejak debutnya dengan 2NE1. "

Mereka akhirnya menambahkan, "CL ke Jepang tidak terlalu lama untuk menerima les privat pada koreografinya untuk 'The Baddest Perempuan." Dia berpartisipasi dalam semua pertemuan konsep dan diskusi tentang video musiknya, memberikan ide dan pikirannya sendiri juga, "dan" Big Bang G-Dragon, Taeyang, dan teman dekatnya yang lain akan membuat sebuah penampilan di video musik. "

Tidak ada komentar:

Posting Komentar